Gepland voor 29-10-2021 om 21:00 – 30-10-2021 om 05:54
Impact op
VoIP > Apps
Onderhoud van 9:00 PM naar 5:54 AM
Webcalls
Onderhoud van 9:00 PM naar 5:54 AM
VAMOS App
Onderhoud van 9:00 PM naar 5:54 AM
Qaller App
Onderhoud van 9:00 PM naar 5:54 AM
VoIP > Panels
Onderhoud van 9:00 PM naar 5:54 AM
Reseller Panel
Onderhoud van 9:00 PM naar 5:54 AM
Updates
Voltooid
30-10-2021 om 05:54
Voltooid
30-10-2021 om 05:54
Beste partner,
Het onderhoud van afgelopen nacht is succesvol afgerond.
Met vriendelijke groet,
Telador
Nog niet begonnen
29-10-2021 om 21:00
Nog niet begonnen
29-10-2021 om 21:00
Datum en tijd
Van vrijdag 29-10-2021 23:00 uur
Tot zaterdag 30-10-2021 06:00 uur
(Voorbereidingen zullen starten om 21 uur)
Gedurende het aangegeven tijdslot zullen we onderhoud uitvoeren aan ons platform. Tijdens dit onderhoud worden geen nieuwe functionaliteiten toegevoegd.
Telefonie services
Registraties kunnen tijdens de onderhoudsperiode tot maximaal 10 minuten onbeschikbaar worden voor klanten met toestellen zonder DNS-SRV (zonder auto-provisioning)
Oproepen kunnen tijdens de onderhoudsperiode tot maximaal 10 minuten onbeschikbaar worden voor toestellen van klanten zonder DNS-SRV (zonder auto-provisioning)
Voor trunks wordt er geen impact verwacht
In principe is er geen actie nodig vanuit de klant, de diensten worden automatisch hervat. Het kan echter voorkomen bij oude toestellen dat een handmatige herstart van het toestel benodigd is.
Web Services
Tijdens het onderhoud kunnen de panels tot maximaal 10 minuten onbeschikbaar zijn.
Overige Diensten
Qaller App kan tijdens het onderhoud tot maximaal 10 minuten onbeschikbaar zijn.
De Realtime API kan tijdens het onderhoud tot maximaal 10 minuten niet beschikbaar zijn.
Vamos Data kan tijdens het onderhoud tot maximaal 10 minuten onbeschikbaar zijn.