Gepland voor 05-04-2024 om 21:00 – 06-04-2024 om 04:00
Impact op
VoIP > Panels
Onderhoud van 9:00 PM naar 4:00 AM
Reseller Panel
Onderhoud van 9:00 PM naar 4:00 AM
Organisatie Panel
Onderhoud van 9:00 PM naar 4:00 AM
Gebruikers Panel
Onderhoud van 9:00 PM naar 4:00 AM
Operator Console Panel
Onderhoud van 9:00 PM naar 4:00 AM
VoIP
Onderhoud van 9:00 PM naar 4:00 AM
Updates
Voltooid
06-04-2024 om 04:00
Voltooid
06-04-2024 om 04:00
Onderhoud is succesvol afgerond
Bezig
05-04-2024 om 21:00
Bezig
05-04-2024 om 21:00
Er wordt nu onderhoud gepleegd
Nog niet begonnen
05-04-2024 om 21:00
Nog niet begonnen
05-04-2024 om 21:00
Datum en tijd
Van vrijdag 05-04-2024 23:00 uur
Tot zaterdag 06-04-2024 06:00 uur
(Voorbereidingen zullen starten om 21 uur)
Beschrijving
Tijdens het onderhoud zullen we updates uitvoeren voor de wachtrijen op het platform. De updates worden automatisch beschikbaar voor alle klanten na het onderhoud.
Bellers in de wachtrij houden zonder ingelogde agenten
We zullen de optie toevoegen voor onze wachtrijen om bellers in de wacht te houden terwijl alle agenten uitgelogd zijn of gepauzeerd zijn. Deze functie zal standaard uitgeschakeld zijn in de wachtrij. In het geval dat de functie is ingeschakeld, houd er dan rekening mee dat deze optie lange wachttijden voor bellers kan veroorzaken en alleen moet worden gebruikt in zeer specifieke scenario's.
Synchronisatie van agent-status tussen alle wachtrijen
Momenteel wanneer een agent een oproep beantwoordt via één wachtrij, kunnen de agenten nog steeds inkomende oproepen ontvangen via andere wachtrijen. Na de update zullen we de status van de agent synchroniseren voor alle wachtrijen, waardoor een tweede inkomende oproep naar de agent wordt voorkomen.
Verwachte impact tijdens onderhoud
Telefonie services
Inkomende gesprekken via de wachtrij kunnen korte interrupties ondervinden tijdens het onderhoud.
Web Services
Tijdens het onderhoud kunnen de panels korte niet beschikbaar zijn.