Telador - Platform problemen – Incidentdetails

Platform problemen

Opgelost
Grote storing
Begon op 3 maanden geledenDuurde ongeveer 2 uur

Getroffen

VoIP > Apps

Grote storing van 11:25 AM naar 11:46 AM, Operationeel van 11:46 AM naar 1:00 PM

Webcalls

Grote storing van 11:25 AM naar 11:46 AM, Operationeel van 11:46 AM naar 1:00 PM

VAMOS App

Grote storing van 11:25 AM naar 11:46 AM, Operationeel van 11:46 AM naar 1:00 PM

Qaller App

Grote storing van 11:25 AM naar 11:46 AM, Operationeel van 11:46 AM naar 1:00 PM

VoIP > Panels

Grote storing van 11:25 AM naar 11:46 AM, Operationeel van 11:46 AM naar 1:00 PM

Reseller Panel

Grote storing van 11:25 AM naar 11:46 AM, Operationeel van 11:46 AM naar 1:00 PM

Updates
  • Opgelost
    Opgelost
    This incident has been resolved.
  • Monitoring
    Monitoring

    Onze engineers hebben de oplossing voor de problemen toegepast.

    De diensten zullen zichzelf automatisch herstellen.

    We houden de situatie nauwlettend in de gaten. Mocht u nog steeds problemen ondervinden, laat het ons dan weten.

    Onze excuses voor het ongemak!

  • Geïdentificeerd
    Geïdentificeerd

    Onze engineers hebben de oorzaak vastgesteld en zijn op dit moment druk bezig met het doorvoeren van de oplossing.

    Onze excuses voor het ongemak.

  • Onderzoeken
    Onderzoeken

    Momenteel ontvangen wij meldingen m.b.t. problemen met ons telefonie platform. Het team is druk bezig met het onderzoek en hoopt het probleem spoedig te verhelpen. Excuses voor het ongemak!