Gepland voor 31-10-2025 om 22:00 – 01-11-2025 om 05:00
Impact op
VoIP > Apps
Onderhoud van 10:00 PM naar 5:00 AM
Webcalls
Onderhoud van 10:00 PM naar 5:00 AM
VAMOS App
Onderhoud van 10:00 PM naar 5:00 AM
Microsoft Teams koppeling
Onderhoud van 10:00 PM naar 5:00 AM
Qaller App
Onderhoud van 10:00 PM naar 5:00 AM
VoIP > Panels
Onderhoud van 10:00 PM naar 5:00 AM
Updates
Voltooid
01-11-2025 om 05:00
Voltooid
01-11-2025 om 05:00
Onderhoud is succesvol afgerond
Bezig
31-10-2025 om 22:00
Bezig
31-10-2025 om 22:00
Er wordt nu onderhoud gepleegd
Nog niet begonnen
31-10-2025 om 22:00
Nog niet begonnen
31-10-2025 om 22:00
Gedurende het aangegeven tijdslot zullen wij onderhoud uitvoeren aan onze systemen.
Daarnaast introduceren wij nieuwe functies en verbeteringen:
Company Panel: Nieuwe variabele “ringing status” voor de Voorwaarden App in belplannen. Met deze toevoeging is het mogelijk om verschillende belroutes in te stellen op basis van de laatste belstatus van de gebruiker (bijv. in gesprek, niet beschikbaar of niet beantwoord).
UC Panel: Vernieuwde interface voor de inkomende belroutes van de gebruiker.
Op een later moment zullen wij hierover meer informatie delen.
Verwachte impact
Telefonie Services:
Tijdens het onderhoud kunnen korte onderbrekingen plaatsvinden bij lopende gesprekken en toestelregistraties.
Toestellen zouden zich automatisch opnieuw moeten registreren zodra dit weer mogelijk is.
Mocht een toestel zich na het onderhoud niet automatisch opnieuw registreren, dan adviseren wij om het toestel te herstarten om een nieuwe registratiepoging te forceren.
Web Services:
Het UC panel, inclusief Webcalls, kan korte onderbrekingen ondervinden.