Telador - Berichtgeschiedenis

Onderhoud

Belplannen en belplan functionaliteiten - Onderhoud

Gespreksfunctionaliteiten - Onderhoud

Inkomende gesprekken - Onderhoud

Uitgaande gesprekken - Onderhoud

Interne gesprekken - Onderhoud

Toestel registraties - Onderhoud

BLF - Onderhoud

Onderhoud

Qaller App - Onderhoud

Webcalls - Onderhoud

VAMOS App - Onderhoud

Microsoft Teams koppeling - Onderhoud

Onderhoud

Reseller Panel - Onderhoud

Organisatie Panel - Onderhoud

Gebruikers Panel - Onderhoud

Operator Console Panel - Onderhoud

Onderhoud

VAMOS gesprekken - Onderhoud

VAMOS Data - Operationeel

Onderhoud

Primary SIP Trunk registratie - Onderhoud

Secondary SIP Trunk registratie - Onderhoud

Inkomende gesprekken - Onderhoud

Uitgaande gesprekken - Onderhoud

Operationeel

DSL verbindingen - Operationeel

Glasvezel - Operationeel

Zakelijk Glasvezel - Operationeel

Overig - Operationeel

Berichtgeschiedenis

01-03

01-02

Onderhoud datacenter Amsterdam
  • Voltooid
    04-02-2022 om 22:00
    Voltooid
    04-02-2022 om 22:00

    Datum en tijd

    • Van vrijdag 04-02-2022 23:00 uur
    • Tot zondag 06-02-2022 06:00 uur
    • (Voorbereidingen zullen starten om 21 uur)

    Beschrijving

    Tijdens het onderhoud zullen er werkzaamheden worden verricht in het datacenter in Amsterdam. In de nacht van vrijdagavond tot zaterdagmorgen zal het datacenter in Amsterdam worden uitgeschakeld en zal uitgeschakeld blijven tot uiterlijk het einde van het onderhoud.

    De uitschakeling van het datacenter is nodig om nieuwe (netwerk)apparatuur te plaatsen. Zodra deze werkzaamheden zijn afgerond, zal het datacenter weer in gebruik worden genomen. De werkzaamheden zullen naar verwachting vóór het einde van het onderhoud zijn afgerond.

    De impact tijdens het onderhoud is groter dan je van ons gewend bent; lees daarom de 'Verwachte impact' goed door voor meer informatie. Er zullen tijdens dit onderhoud geen nieuwe functionaliteiten worden uitgerold.

    Verwachte impact

    Telefonie services

    • Klanten kunnen korte onderbrekingen ervaren, zoals afgebroken gesprekken, gedurende het onderhoud vanaf vrijdagavond tot zaterdagmorgen.
    • Klanten kunnen ook korte onderbrekingen ondervinden in diverse functionaliteiten vanaf vrijdagavond tot zaterdagmorgen, zoals: wachtrijen, keuzemenu’s, voicemails en CDRs.

    Secondaire SIP Trunk

    • De Secondaire SIP Trunk zal tussen vrijdagavond en zondagmorgen meerdere keren onderbroken worden.
    • De Primaire SIP Trunk zal beschikbaar blijven. Ons advies is om vooraf te controleren of de PBX ook geregistreerd is via de Primaire SIP Trunk.

    Primaire SIP Edges

    • De Primaire SIP Edges zullen offline zijn van vrijdagavond tot zondagochtend.
    • Secondaire SIP Edges blijven beschikbaar voor SIP telefoons om te registreren. Toestellen welke ingesteld staan op zowel de primaire als de secundaire SIP servers en toestellen met DNS-SRV zullen zich (automatisch) her-registreren op de Secondaire SIP Edges.
    • Indien een toestel niet automatisch een andere SIP Edge vindt om te registreren, is een herstart van het toestel aan te bevelen.

    Panel (Reseller, Company en User)

    • De panels kunnen offline zijn voor maximaal 30 minuten vanaf vrijdagavond tot zaterdagmorgen. Dit betreft ook het UC panel in combinatie met WebCalls.

    Overige diensten

    • De Realtime API en Qaller app kunnen offline zijn voor maximaal 30 minuten vanaf vrijdagavond tot zaterdagmorgen.

01-01

Geen mededelingen deze maand

01-01 naar 01-03

Volgende