Telador - Berichtgeschiedenis

Operationeel

Belplannen en belplan functionaliteiten - Operationeel

Gespreksfunctionaliteiten - Operationeel

Inkomende gesprekken - Operationeel

Uitgaande gesprekken - Operationeel

Interne gesprekken - Operationeel

Toestel registraties - Operationeel

BLF - Operationeel

Operationeel

Qaller App - Operationeel

Webcalls - Operationeel

VAMOS App - Operationeel

Microsoft Teams koppeling - Operationeel

Operationeel

Reseller Panel - Operationeel

Organisatie Panel - Operationeel

Gebruikers Panel - Operationeel

Operator Console Panel - Operationeel

Operationeel

VAMOS gesprekken - Operationeel

VAMOS Data - Operationeel

Operationeel

Primary SIP Trunk registratie - Operationeel

Secondary SIP Trunk registratie - Operationeel

Inkomende gesprekken - Operationeel

Uitgaande gesprekken - Operationeel

Operationeel

DSL verbindingen - Operationeel

Glasvezel - Operationeel

Zakelijk Glasvezel - Operationeel

Overig - Operationeel

Berichtgeschiedenis

01-06

Mogelijke verstoring met externe T-Mobile nummers agenten in wachtrijen
  • Opgelost
    Opgelost

    Het probleem met het afwijkende DTMF-gedrag van T-Mobile is succesvol opgelost met een hotfix van T-Mobile. Het probleem is nu verholpen.

  • Monitoring
    Monitoring

    T-Mobile heeft zojuist een hotfix uitgebracht om het DTMF-probleem aan te pakken. We zullen deze hotfix verder testen om te verifiëren of het probleem volledig is opgelost.

  • Update
    Update

    Op dit moment is T-Mobile nog druk bezig met het onderzoek en het vinden van een oplossing.

    Het probleem wordt veroorzaakt doordat T-Mobile de DTMF (gemaakte keuze) anders verzend dan verwacht.

    Onze excuses voor het ongemak. We blijven nauw samenwerken met T-Mobile om dit probleem op te lossen.

  • Onderzoeken
    Onderzoeken

    We hebben meldingen ontvangen van een mogelijke storing die van invloed kan zijn op externe agenten in wachtrijen die T-Mobile als provider hebben. In sommige gevallen kan het voorkomen dat het beantwoorden van het gesprek met DTMF 1 de oproep niet zoals verwacht tot stand komt.

    Deze gedeeltelijke verstoring betreft specifiek T-Mobile-nummers. Andere providers hebben geen problemen met de verwerking van DTMF.

    Ons team is actief bezig met T-Mobile om de oorzaak te achterhalen en een oplossing te vinden. Onze excuses voor het eventuele ongemak.

    Als workaround, is het mogelijk om gebruik te maken van de Qaller plus app.

    Als u vragen heeft, kunt u contact opnemen met onze support.

01-05

Geen mededelingen deze maand

01-05 naar 01-07

Volgende