Mogelijke verstoring met externe T-Mobile nummers agenten in wachtrijen

Opgelost
Verminderde prestaties
Begon op 10 maanden geleden Duurde ongeveer 22 uur

Getroffen

VoIP
Belplannen en belplan functionaliteiten
Updates
  • Opgelost
    Opgelost

    Het probleem met het afwijkende DTMF-gedrag van T-Mobile is succesvol opgelost met een hotfix van T-Mobile. Het probleem is nu verholpen.

  • Monitoring
    Monitoring

    T-Mobile heeft zojuist een hotfix uitgebracht om het DTMF-probleem aan te pakken. We zullen deze hotfix verder testen om te verifiëren of het probleem volledig is opgelost.

  • Onderzoeken
    Update

    Op dit moment is T-Mobile nog druk bezig met het onderzoek en het vinden van een oplossing.

    Het probleem wordt veroorzaakt doordat T-Mobile de DTMF (gemaakte keuze) anders verzend dan verwacht.

    Onze excuses voor het ongemak. We blijven nauw samenwerken met T-Mobile om dit probleem op te lossen.

  • Onderzoeken
    Onderzoeken

    We hebben meldingen ontvangen van een mogelijke storing die van invloed kan zijn op externe agenten in wachtrijen die T-Mobile als provider hebben. In sommige gevallen kan het voorkomen dat het beantwoorden van het gesprek met DTMF 1 de oproep niet zoals verwacht tot stand komt.

    Deze gedeeltelijke verstoring betreft specifiek T-Mobile-nummers. Andere providers hebben geen problemen met de verwerking van DTMF.

    Ons team is actief bezig met T-Mobile om de oorzaak te achterhalen en een oplossing te vinden. Onze excuses voor het eventuele ongemak.

    Als workaround, is het mogelijk om gebruik te maken van de Qaller plus app.

    Als u vragen heeft, kunt u contact opnemen met onze support.