Toestelregistraties
Momenteel ontvangen wij meldingen over wegvallende registraties van toestellen die handmatig zijn geconfigureerd op enkel onze primary SIP edge server.
Toestellen die gebruik maken van provisioning, die zijn geconfigureerd op DNS-SRV of ook voorzien zijn van de secundaire SIP edge server, ervaren geen problemen.
Indien een toestel zijn registratie heeft verloren, adviseren wij de configuratie van het toestel te wijzigen naar DNS-SRV of te voorzien van de backup server secondary.sip.telador.nl.
De primary SIP edge server problemen zijn momenteel in onderzoek en zodra hierover meer bekend is, zullen wij hier een update plaatsen
Qaller voor Android
Tevens ontvangen wij meldingen over de Qaller app voor Android gebruikers waarbij sommige gesprekken niet kunnen worden opgezet. Dit betreft inkomend en uitgaand.
Onze engineers zijn de problemen aan het onderzoeken. In tussentijd adviseren wij u om via uw Qaller-app inkomende gesprekken tijdelijk naar uw mobiele telefoonnummer door te schakelen om uw bereikbaarheid te waarborgen.
Zodra wij meer informatie hebben, zullen wij hier een update plaatsen.