Impact op
Onderhoud van 4:00 PM naar 4:00 AM
- Voltooid30-10-2023 om 04:00Voltooid30-10-2023 om 04:00
Onderhoud is succesvol afgerond
- Bezig27-10-2023 om 16:00Bezig27-10-2023 om 16:00
Er wordt nu onderhoud gepleegd
- Nog niet begonnen27-10-2023 om 16:00Nog niet begonnen27-10-2023 om 16:00
Beste partner,
Hierbij willen wij je informeren dat Telador gebruik gaat maken van een nieuw ticketsysteem. Met de introductie van ons nieuwe ticketsysteem, zullen er een aantal zaken gaan veranderen.
Wanneer?
Start migratie Vrijdag 27 Oktober 2023 18:00 CEST
Eind migratie Zondag 29 Oktober 2023 23:00 CETOp vrijdag 27 oktober 2023 om 18:00 uur, zullen wij starten met de migratie van ons huidige ticketsysteem naar ons nieuwe ticketsysteem. Gedurende de migratie zal het niet mogelijk zijn om je tickets online in te zien en nieuwe tickets te openen (zowel online als via email naar support@telador.nl).
Indien je vragen of hulp nodig hebt tijdens het weekend, kun je ons bereiken via:
temp-support@telador.nl (enkel tijdens het onderhoud beschikbaar)Vanaf maandag 30 oktober 2023 is onze nieuwe ticketsysteem online en kun je weer tickets indienen en bekijken via support.telador.nl en via email support@telador.nl.
Activeren nieuw account
Indien je in wilt loggen in ons nieuwe ticketsysteem om je tickets in te zien en nieuwe tickets in te dienen, dien je vanaf maandag opnieuw je account te activeren. Het activeren van je account kan als volgt:
Ga naar: https://support.telador.nl/
Klik rechts bovenin op 'Login'
Klik vervolgens op 'Reset wachtwoord’
Vul je emailadres inJe ontvangt nu een email om een nieuw wachtwoord in te stellen.
Ticket historie
Alle huidige en gesloten tickets worden gemigreerd naar ons nieuwe systeem. Vanaf maandag 30 oktober is het weer mogelijk om alle open, in behandeling en gesloten tickets online in te zien via support.telador.nl
Mochten er verdere vragen zijn, neem dan gerust contact met ons op.
Met vriendelijke groet,
Telador Team