Telador - Aankondiging onderhoud Telador platform – Onderhoudsgegevens

Aankondiging onderhoud Telador platform

Voltooid
Gepland voor 05-04-2024 om 21:00 – 06-04-2024 om 04:00

Impact op

VoIP > Panels

Onderhoud van 9:00 PM naar 4:00 AM

Reseller Panel

Onderhoud van 9:00 PM naar 4:00 AM

Organisatie Panel

Onderhoud van 9:00 PM naar 4:00 AM

Gebruikers Panel

Onderhoud van 9:00 PM naar 4:00 AM

Operator Console Panel

Onderhoud van 9:00 PM naar 4:00 AM

VoIP

Onderhoud van 9:00 PM naar 4:00 AM

Updates
  • Voltooid
    06-04-2024 om 04:00
    Voltooid
    06-04-2024 om 04:00
    Onderhoud is succesvol afgerond
  • Bezig
    05-04-2024 om 21:00
    Bezig
    05-04-2024 om 21:00
    Er wordt nu onderhoud gepleegd
  • Nog niet begonnen
    05-04-2024 om 21:00
    Nog niet begonnen
    05-04-2024 om 21:00

    Datum en tijd

    • Van vrijdag 05-04-2024 23:00 uur

    • Tot zaterdag 06-04-2024 06:00 uur

    • (Voorbereidingen zullen starten om 21 uur)

    Beschrijving

    Tijdens het onderhoud zullen we updates uitvoeren voor de wachtrijen op het platform. De updates worden automatisch beschikbaar voor alle klanten na het onderhoud.

    Bellers in de wachtrij houden zonder ingelogde agenten

    We zullen de optie toevoegen voor onze wachtrijen om bellers in de wacht te houden terwijl alle agenten uitgelogd zijn of gepauzeerd zijn. Deze functie zal standaard uitgeschakeld zijn in de wachtrij. In het geval dat de functie is ingeschakeld, houd er dan rekening mee dat deze optie lange wachttijden voor bellers kan veroorzaken en alleen moet worden gebruikt in zeer specifieke scenario's.

    Synchronisatie van agent-status tussen alle wachtrijen

    Momenteel wanneer een agent een oproep beantwoordt via één wachtrij, kunnen de agenten nog steeds inkomende oproepen ontvangen via andere wachtrijen. Na de update zullen we de status van de agent synchroniseren voor alle wachtrijen, waardoor een tweede inkomende oproep naar de agent wordt voorkomen.

    Verwachte impact tijdens onderhoud

    Telefonie services

    • Inkomende gesprekken via de wachtrij kunnen korte interrupties ondervinden tijdens het onderhoud.

    Web Services

    • Tijdens het onderhoud kunnen de panels korte niet beschikbaar zijn.

    Overige Diensten

    • Geen impact verwacht.