VoIP

Operationeel

Belplannen en belplan functionaliteiten

Operationeel
Gespreksfunctionaliteiten
Operationeel
Inkomende gesprekken
Operationeel
Uitgaande gesprekken
Operationeel
Interne gesprekken
Operationeel
Toestel registraties
Operationeel

BLF

Operationeel

VoIP > Apps

Operationeel
Qaller App
Operationeel

Webcalls

Operationeel
VAMOS App
Operationeel

Microsoft Teams koppeling

Operationeel

VoIP > Panels

Operationeel

Reseller Panel

Operationeel

Organisatie Panel

Operationeel

Gebruikers Panel

Operationeel

Operator Console Panel

Operationeel

Vamos

Operationeel
VAMOS gesprekken
Operationeel
VAMOS Data
Operationeel

VoIP > Trunks

Operationeel
Primary SIP Trunk registratie
Operationeel
Secondary SIP Trunk registratie
Operationeel
Inkomende gesprekken
Operationeel
Uitgaande gesprekken
Operationeel

Internet

Gedeeltelijke storing
DSL verbindingen
Gedeeltelijke storing
Glasvezel
Gedeeltelijke storing
Zakelijk Glasvezel
Operationeel
Overig
Operationeel

Berichtgeschiedenis

01-11

Geen mededelingen deze maand

01-10

Introductie nieuw ticketing systeem
  • Voltooid
    30-10-2023 om 04:00
    Voltooid
    30-10-2023 om 04:00

    Onderhoud is succesvol afgerond

  • Bezig
    27-10-2023 om 16:00
    Bezig
    27-10-2023 om 16:00

    Er wordt nu onderhoud gepleegd

  • Nog niet begonnen
    27-10-2023 om 16:00
    Nog niet begonnen
    27-10-2023 om 16:00

    Beste partner,

    Hierbij willen wij je informeren dat Telador gebruik gaat maken van een nieuw ticketsysteem. Met de introductie van ons nieuwe ticketsysteem, zullen er een aantal zaken gaan veranderen.

    Wanneer?

    Start migratie Vrijdag 27 Oktober 2023 18:00 CEST
    Eind migratie Zondag 29 Oktober 2023 23:00 CET

    Op vrijdag 27 oktober 2023 om 18:00 uur, zullen wij starten met de migratie van ons huidige ticketsysteem naar ons nieuwe ticketsysteem. Gedurende de migratie zal het niet mogelijk zijn om je tickets online in te zien en nieuwe tickets te openen (zowel online als via email naar support@telador.nl).

    Indien je vragen of hulp nodig hebt tijdens het weekend, kun je ons bereiken via:
    temp-support@telador.nl (enkel tijdens het onderhoud beschikbaar)

    Vanaf maandag 30 oktober 2023 is onze nieuwe ticketsysteem online en kun je weer tickets indienen en bekijken via support.telador.nl en via email support@telador.nl.

    Activeren nieuw account

    Indien je in wilt loggen in ons nieuwe ticketsysteem om je tickets in te zien en nieuwe tickets in te dienen, dien je vanaf maandag opnieuw je account te activeren. Het activeren van je account kan als volgt:

    Ga naar: https://support.telador.nl/
    Klik rechts bovenin op 'Login'
    Klik vervolgens op 'Reset wachtwoord’
    Vul je emailadres in

    Je ontvangt nu een email om een nieuw wachtwoord in te stellen.

    Ticket historie

    Alle huidige en gesloten tickets worden gemigreerd naar ons nieuwe systeem. Vanaf maandag 30 oktober is het weer mogelijk om alle open, in behandeling en gesloten tickets online in te zien via support.telador.nl

    Mochten er verdere vragen zijn, neem dan gerust contact met ons op.

    Met vriendelijke groet,
    Telador Team

01-09

Geen mededelingen deze maand

01-09 naar 01-11