Getroffen
- OpgelostOpgelost
De storing is opgelost bij onze leverancier. Indien je nog problemen ondervindt, neem dan gerust contact met ons op.
Onze excuses voor het ongemak. - MonitoringMonitoring
De herstelwerkzaamheden zijn uitgevoerd door onze engineers. In de monitoring zien we dat de verbindingen stabiliseren. Wij hebben momenteel nog uitgebreide monitoring en houden de prestaties van het platform nauwlettend in de gaten om ervoor te zorgen dat er geen verdere problemen zijn, we stellen uw geduld en begrip gedurende deze tijd op prijs.
Als de verbinding niet uit zichzelf terugkomt, zal een reboot van de modem/router de verbinding herstellen.
- UpdateUpdate
Onze engineers zullen om 12:00 een mogelijke oplossing uitrollen. Dit resulteert in een downtime van 1 tot maximaal 30 minuten op alle KPN WBA/WEAS (PPPoE en DHCP) lijnen.
Als de verbinding NIET uit zichzelf terugkomt, kunt u vanaf 12:15 een reboot uitvoeren op klantlocatie. We verwachten u rond 12:30 te voorzien van een update.
Onze excuses voor het ongemak.
- UpdateUpdate
Onze engineers werken nog hard aan een definitieve oplossing voor de problemen met de PPPoE lijnen. Wij zullen u rond 11:30 voorzien van een nieuwe update.
- UpdateUpdate
Onze engineers geven aan dat de fix niet het gewenste resultaat heeft. De engineers werken hard om deze problemen op te lossen en de normale service zo snel mogelijk te herstellen. Wij zullen u om 10:30 voorzien van een nieuwe update.
- GeïdentificeerdGeïdentificeerd
Onze engineers hebben een mogelijke oplossing voor de instabiele en klapperende PPPoE lijnen. We zullen hiervoor om 9:30 een fix uitrollen. We verwachten u rond 09:45 te voorzien van een nieuwe update. Onze excuses voor het ongemak.
- UpdateUpdate
Onze engineers hebben de problemen met de PPPoE-lijnen nog in onderzoek, ze kunnen bevestigen dat deze kunnen leiden tot een instabiele en klapperende verbinding. De engineers werken hard om deze problemen op te lossen en de normale service zo snel mogelijk te herstellen. Wij zullen u voor 10:00 voorzien van een nieuwe update.
- OnderzoekenOnderzoeken
Op dit moment ontvangen wij verschillende meldingen over storingen op onze internetverbindingen die gebruik maken van het KPN WBA netwerk in combinatie met PPPoE.
Onze leverancier is momenteel bezig met het onderzoeken van de storing. Zodra er meer informatie beschikbaar is, zullen wij dit bericht updaten.