Telador - Platform problemen – Incidentdetails

Platform problemen

Opgelost
Grote storing
Begon op 7 dagen geledenDuurde ongeveer 3 uur
Updates
  • Opgelost
    Opgelost

    De rapportage-service is hersteld en functioneert zoals verwacht.


    Alle services zijn operationeel.


    Het incident is opgelost.

  • Update
    Update

    Alle services werken inmiddels weer naar behoren, met uitzondering van rapportages.

    Onze engineers werken op dit moment nog aan het volledig herstellen hiervan.

    Zodra er een nieuwe update is, laten wij het jullie weten.

  • Monitoring
    Monitoring

    De wachtrij services functioneren inmiddels weer normaal.

    We blijven ondertussen werken aan het verbeteren van de algehele stabiliteit van het platform en plaatsen een nieuwe update zodra er meer informatie beschikbaar is.

  • Geïdentificeerd
    Geïdentificeerd

    We constateren op dit moment problemen met wachtrijen.

    Onze engineers onderzoeken de oorzaak en werken aan het volledig herstellen van de stabiliteit van het platform.

    Zodra er meer informatie beschikbaar is, delen we een nieuwe update.

  • Monitoring
    Monitoring

    We werken nog aan het herstellen van een aantal diensten (zoals BLF en rapportages) die nog niet naar verwachting functioneren.

  • Geïdentificeerd
    Geïdentificeerd

    Onze engineers werken op dit moment aan het volledig herstellen van de stabiliteit van het platform.

    We hebben een probleem vastgesteld in één van onze datacenters. De meeste diensten zijn inmiddels automatisch overgenomen door ons datacenter in Amsterdam, of zullen dat spoedig doen.

    We blijven de situatie nauwlettend volgen en geven een nieuwe update zodra de volledige stabiliteit is hersteld.

  • Onderzoeken
    Onderzoeken

    Momenteel ontvangen wij meldingen m.b.t. problemen met ons telefonie platform. Het team is druk bezig met het onderzoek en hoopt het probleem spoedig te verhelpen. Excuses voor het ongemak!