Telador - Berichtgeschiedenis

Operationeel

Belplannen en belplan functionaliteiten - Operationeel

Gespreksfunctionaliteiten - Operationeel

Inkomende gesprekken - Operationeel

Uitgaande gesprekken - Operationeel

Interne gesprekken - Operationeel

Toestel registraties - Operationeel

BLF - Operationeel

Operationeel

Qaller App - Operationeel

Webcalls - Operationeel

VAMOS App - Operationeel

Microsoft Teams koppeling - Operationeel

Operationeel

Reseller Panel - Operationeel

Organisatie Panel - Operationeel

Gebruikers Panel - Operationeel

Operator Console Panel - Operationeel

Operationeel

VAMOS gesprekken - Operationeel

VAMOS Data - Operationeel

Operationeel

Primary SIP Trunk registratie - Operationeel

Secondary SIP Trunk registratie - Operationeel

Inkomende gesprekken - Operationeel

Uitgaande gesprekken - Operationeel

Operationeel

DSL verbindingen - Operationeel

Glasvezel - Operationeel

Zakelijk Glasvezel - Operationeel

Overig - Operationeel

Berichtgeschiedenis

01-06

Aankondiging update Slimme Telefoonboek
  • Voltooid
    05-07-2024 om 04:00
    Voltooid
    05-07-2024 om 04:00
    Onderhoud is succesvol afgerond
  • Bezig
    17-06-2024 om 06:00
    Bezig
    17-06-2024 om 06:00
    Er wordt nu onderhoud gepleegd
  • Nog niet begonnen
    17-06-2024 om 06:00
    Nog niet begonnen
    17-06-2024 om 06:00

    Beste partner,


    Hierbij willen wij je informeren dat we ons nieuwe integratieplatform voor ons Slimme Telefoonboek gaan uitrollen. In de aankomende weken zullen we alle klanten vragen om hun applicatie voor het Slimme Telefoonboek opnieuw te autoriseren.

    Startdatum

    Vanaf maandag 17 juni 2024 beginnen we met de herautorisatie. In de komende weken zullen we onze applicaties één voor één inschakelen en alle klanten die ons Slimme Telefoonboek gebruiken, zullen hun applicatie binnen het Company Panel opnieuw moeten autoriseren.

    Tijdlijn voor het vernieuwen van de autorisatie:

    Klanten hebben een periode van drie weken om hun applicaties opnieuw te autoriseren. De deadline voor herautorisatie is 5 juli 2024. Na deze datum zullen alle eerdere autorisaties vervallen en worden Telefoonboeken niet langer bijgewerkt.

    Zodra we een applicatie op ons nieuwe integratieplatform hebben ingeschakeld, ontvangen gebruikers een melding waarin ze worden gevraagd hun applicatie opnieuw te autoriseren bij het inloggen in het Company Panel. De melding zal een knop 'Nu autorisatie vernieuwen' bevatten.

    Herautorisatie Proces:

    Bij het klikken op de knop wordt een nieuw browsertabblad geopend dat gebruikers naar de inlogpagina van hun telefoonboekapplicatie leidt.

    Gebruikers loggen vervolgens in en geven 'Qaller Phonebook' toestemming om hun contacten te lezen.

    Zodra de herautorisatie is voltooid, worden Telefoonboekcontacten gesynchroniseerd over -Panels, Yealink-apparaten en de Qaller-app.

    Mochten hier nadere vragen over zijn, neem dan gerust contact met ons op.

    Met vriendelijke groet,

    Telador Team

01-05

Verstoring internet verbindingen
  • Opgelost
    Opgelost

    De storing is opgelost bij onze leverancier. Indien je nog problemen ondervindt, neem dan gerust contact met ons op.
    Onze excuses voor het ongemak.

  • Monitoring
    Monitoring

    De herstelwerkzaamheden zijn uitgevoerd door onze engineers. In de monitoring zien we dat de verbindingen stabiliseren. Wij hebben momenteel nog uitgebreide monitoring en houden de prestaties van het platform nauwlettend in de gaten om ervoor te zorgen dat er geen verdere problemen zijn, we stellen uw geduld en begrip gedurende deze tijd op prijs.

    Als de verbinding niet uit zichzelf terugkomt, zal een reboot van de modem/router de verbinding herstellen.

  • Update
    Update

    Onze engineers zullen om 12:00 een mogelijke oplossing uitrollen. Dit resulteert in een downtime van 1 tot maximaal 30 minuten op alle KPN WBA/WEAS (PPPoE en DHCP) lijnen.

    Als de verbinding NIET uit zichzelf terugkomt, kunt u vanaf 12:15 een reboot uitvoeren op klantlocatie. We verwachten u rond 12:30 te voorzien van een update.

    Onze excuses voor het ongemak.

  • Update
    Update

    Onze engineers werken nog hard aan een definitieve oplossing voor de problemen met de PPPoE lijnen. Wij zullen u rond 11:30 voorzien van een nieuwe update.

  • Update
    Update

    Onze engineers geven aan dat de fix niet het gewenste resultaat heeft. De engineers werken hard om deze problemen op te lossen en de normale service zo snel mogelijk te herstellen. Wij zullen u om 10:30 voorzien van een nieuwe update.

  • Geïdentificeerd
    Geïdentificeerd

    Onze engineers hebben een mogelijke oplossing voor de instabiele en klapperende PPPoE lijnen. We zullen hiervoor om 9:30 een fix uitrollen. We verwachten u rond 09:45 te voorzien van een nieuwe update. Onze excuses voor het ongemak.

  • Update
    Update

    Onze engineers hebben de problemen met de PPPoE-lijnen nog in onderzoek, ze kunnen bevestigen dat deze kunnen leiden tot een instabiele en klapperende verbinding. De engineers werken hard om deze problemen op te lossen en de normale service zo snel mogelijk te herstellen. Wij zullen u voor 10:00 voorzien van een nieuwe update.

  • Onderzoeken
    Onderzoeken

    Op dit moment ontvangen wij verschillende meldingen over storingen op onze internetverbindingen die gebruik maken van het KPN WBA netwerk in combinatie met PPPoE.

    Onze leverancier is momenteel bezig met het onderzoeken van de storing. Zodra er meer informatie beschikbaar is, zullen wij dit bericht updaten.

01-04

Aankondiging onderhoud Telador platform
  • Voltooid
    06-04-2024 om 04:00
    Voltooid
    06-04-2024 om 04:00
    Onderhoud is succesvol afgerond
  • Bezig
    05-04-2024 om 21:00
    Bezig
    05-04-2024 om 21:00
    Er wordt nu onderhoud gepleegd
  • Nog niet begonnen
    05-04-2024 om 21:00
    Nog niet begonnen
    05-04-2024 om 21:00

    Datum en tijd

    • Van vrijdag 05-04-2024 23:00 uur

    • Tot zaterdag 06-04-2024 06:00 uur

    • (Voorbereidingen zullen starten om 21 uur)

    Beschrijving

    Tijdens het onderhoud zullen we updates uitvoeren voor de wachtrijen op het platform. De updates worden automatisch beschikbaar voor alle klanten na het onderhoud.

    Bellers in de wachtrij houden zonder ingelogde agenten

    We zullen de optie toevoegen voor onze wachtrijen om bellers in de wacht te houden terwijl alle agenten uitgelogd zijn of gepauzeerd zijn. Deze functie zal standaard uitgeschakeld zijn in de wachtrij. In het geval dat de functie is ingeschakeld, houd er dan rekening mee dat deze optie lange wachttijden voor bellers kan veroorzaken en alleen moet worden gebruikt in zeer specifieke scenario's.

    Synchronisatie van agent-status tussen alle wachtrijen

    Momenteel wanneer een agent een oproep beantwoordt via één wachtrij, kunnen de agenten nog steeds inkomende oproepen ontvangen via andere wachtrijen. Na de update zullen we de status van de agent synchroniseren voor alle wachtrijen, waardoor een tweede inkomende oproep naar de agent wordt voorkomen.

    Verwachte impact tijdens onderhoud

    Telefonie services

    • Inkomende gesprekken via de wachtrij kunnen korte interrupties ondervinden tijdens het onderhoud.

    Web Services

    • Tijdens het onderhoud kunnen de panels korte niet beschikbaar zijn.

    Overige Diensten

    • Geen impact verwacht.

01-04 naar 01-06

Volgende